niedziela, 6 września 2015

CHCIAŁAM TYLKO POINFORMOWAĆ.

Więc tak..
Chciałam poinformować, że rozdziały będą się pojawiały co dwa tygodnie w niedzielę.
Na czas 5 dni szkolnych w tygodniu mieszkam w miejscu, gdzie nie bardzo mam dostęp do internetu.
Jestem w domu na weekendy, więc zdecydowałam, że będę wrzucała rozdziały w niedzielę rano.
..
Mam jeszcze taki pomysł, żeby napisać całą serię IMAGINE z Supernatural.
Nie wiem czy ktoś by chciał czy coś.
Bo to w sumie jest na zasadzie, że albo ktoś prosi o napisanie czegoś i podaje pierwotny swój zamysł, albo po prostu sama wymyślam to.
Jako, że już zdecydowałam, że taka seria powstanie na pewno, to po prostu daję wolną rękę.
Można sobie 'zamawiać' takie opowiadanko.

Tak więc zostawiam tutaj swój numer GG jakby ktoś się skusił:  36964930

Jeśli ktoś chce sobie zamówić, ale nie ma GG to zapraszam na aska.
Link jest podany na górze bloga, jest taki piękny napis 'Ask'.
Można tam pytać bez założonego konta, jakby ktoś nie wiedział, także luzik, nie krępować się. 
Miłego dnia, miłej niedzieli, jutro do szkoły, takie przyjacielskie przypomnienie.
*Obrazek, żeby było ładnie i śmiesznie.*
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz