poniedziałek, 27 lipca 2015

Co się..

..odwaliło, to ja nawet nie.
Nie wiem co ja właśni zrobiłam.
Mniejsza z tym. XDD
Rozdział Kill Them All już opublikowany.
Następne co dodam pewnie nie wszystkim się spodoba.
Będzie to one shot. Destiel (Dean x Castiel) z Supernatural.
Nie będzie tam tak wyraźnego gejostwa i w ogóle, ale no wolałam ostrzec.
Znowu lecę do was z mega dramą. A raczej drama leci ze mną.
Potem przygotujcie się na następną dawkę tym razem większej gejowości, bo leci znowu Destiel.
Tym razem w wydaniu komicznym, komediowo-romantycznym.
A potem lecimy dalej z rozdziałami książek.
Pochwalę się, że jestem w połowie 6 sezonu Supernatural.
Zaczęłam oglądać dokładnie 2 lipca 2015.
Jest 27 lipca 2015, więc dziękuję za owacje na stojąco.
Miłego pozostałego miesiąca wakacji. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz